perjantai 9. huhtikuuta 2010













Moi Pandat!




Päätin tänään hemmotella itseäni ja käydä stailailemassa pandaani San Franpanfussa ^^. Kuvasta näette hiuksien stailauksen tulokset ;). Haluatteko siis kynsien ja vaatteidenkin lopputulokset? No, olkoon menneeksi!

Siis hiuksien yläpuolella näkyy kynnet, kun minä olen semmoinen rähmäkäpälä että en osaa siirtää tota kuvaa tekstin keskelle. Auttakaa?

Juuri ennenkuin olin menossa kauneushoitolasta talleille, kuulin naurua ja totesin sen; Olin päässyt tasolle 20! Tason lisäbonuksena oli toiminto, jolla voin jäädyttää muita pandoja. Kokeilin jäädyttää pandaa Christian, mutta osui ohi ja voin kokeilla uudestaan vasta tunnin päästä. HÖH.

Menin sitten talleille, ja aloitin pelaamaan peliä Happy Horse. Olin pelannut sitä ennenkin ja minulla oli ruskea hevonen, ja nyt sain valita hevosen värin uudestaan!? Silloin ensimmäisellä kerralla kun valitsin ruskean, niin näytölle tuli teksti siitä että en voi enää muuttaa valintaani ja nyt saan valita uuden. Missä vika?

Mutta siis, valitsin sitten uudeksi hevosekseni mustan hevosen ja aloin hoitaa sitä. Lopuksi pelasin vielä helpolla vaikeustasolla juoksukilpailua viidenteen tasoon asti.

Sitten menin ostoksille. Selasin kuvastoa läpi ja näin sen; pandalle erivärisiä ihonvärejä! Olen aina tiennyt, että ne ovat olemassa, mutta koskaan en ollut jaksanut selata kuvastoa niin pitkälle että huomaisin että ne saa sieltä, ja ostin kerralla kaikki...^^

Sitten menin urheilukentälle pelaamaan jalkkista. Sininen joukkue voitti 3-0! (Onneksi olin itsekin sinisissä :D)

Ai niin, unohdin kertoa että sain myös chilikasvit prifessorilta viidakon luolasta, ja vein Brunolle. Ja taas pitää odottaa päivä :(.

Mutta huomiseen, pikku pandat!

5 kommenttia:

  1. Ihanaa, ensimmäinen lukija on tullut! ;) Kiitos sinulle poku panda!

    VastaaPoista
  2. sulla on vaan niin ihana blogi kun kirjotat siihen kivoja juttuja etkä vaan kerro että panfu on lasten turvallinen virtuaali maailma... kato munkin blogi se on poku pandan blogi löytyy panfun blogista sieltä sivusta

    VastaaPoista
  3. Missä voi vaihtaa turkin väriä??

    VastaaPoista